субота, 13 січня 2024 р.

Психологічна просвіта

 Важливі фрази які треба казати дитині щодня:

Для любові:

  • Я люблю тебе!
  • Я люблю тебе будь яким і любити що б не сталося!
  • Я пишаюся тобою/твоїми досягненнями!

Для похвали:
  • Мені подобається як ти це зробив!
  • Найбільше на малюнку(саморобці) мені подобається...
  • Чудово!  Сьогодні тобі вдалося ще краще!
Для прийняття:
  • Я радію, що ти є!
  • Мені подобається який ти!
  • Я щаслива що у мене є така(-ий) син/дочка!
  • Ти можеш бути різним: сумним, веселим, сердитим, я однак тобі любитиму!
  • Ти завжди в моєму серці, а я у твоєму.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Запрошуємо до розмови

 Влучні фрази для підтримки дітей   Підтримуйте дитину словами і вона знайде в Вас надійного друга. А навчите її підтримувати себе, вона с...